dijous, 19 de gener del 2012

ARTICLE 2: LA VIDA DE CRIATURES COM NOSALTRES...

Baixar al món del mar, on hi ha petites criatures o no tant petites que fan la seva pròpia vida, nosaltres els humans no pensem en ells. Si, ens agrada pescar, però no pensem que aquestes criatures també volen viure, entre ells mateixos s'alimenten d'altres com ells. Gràcies a ells tenim més bona alimentació.
Jo crec que és molt bonic veure com és la seva vida, la seva rutina, veure la visió tant impressionant, tan magnifica que hi ha al fons marí.
No pensem en el seu món, no pensem que contaminant el mar els hi afecta, i el més fort es que ens acabem perjudicant a nosaltres mateixos, perquè sense peixos no podríem créixer lo suficient, no tindríem la satisfacció de pescar, i això que és el hobby de moltíssima gent, inclús ami m'agrada però amb el que vull dir amb això és que s'ha de pensar quines conseqüències porta, al cap i a la fi, abans de fer les coses s'ha de pensar-les detalladament.

4 comentaris:

  1. M'encanta el teu blog! A mi també m'agrada molt la platja i trobo que has triat un bon tema. Segueix així!

    ResponElimina
  2. M'agrada molt el teu blog Nina, és un tema molt original :)

    ResponElimina
  3. Nina trobo que el blog està molt bé i els articles fan pensar. El logo t'ha quedat molt curiós. Segueix aixi! :)

    ResponElimina
  4. Nina força bé aquest blog! Ànims que li pots treure molt suc!

    ResponElimina