dimecres, 11 de gener del 2012

ARTICLE 1: L'increible món que poca gent veu...

He creat aquest blog, que és el hobbie que més m'interessa, simplement perquè m'agrada molt la platja i cada cop que hi vaig hi descobreixo coses noves, perquè m'agraden els documentals sobre el món del mar, crec que al fons marí és com si fos una altra vida, un altre món. És fascinant. M'agradaria arribar a baixar molts metres davall aigua i contemplar-ho tot en persona, ha de ser divertit i impressionant. 
M'agrada la calor, fica'm moreneta, buscar petxines i col·leccionar-les. 
M'agrada banyam, m'agrada estar amb el matalàs a l'aigua i prendre el sol, m'agrada recordar vells temps quan saltava les oles, quan era una nena petitona, m'agrada veure les cares dels nens i nenes petits com riuen, alguns com ploren per por a l'aigua però no n'hi ha gaire, m'agrada anar a pescar.  
En general m'agrada moltíssim la platja, i aqui no l'hi agrada?

1 comentari: